سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو- استفاده از همه شگردها برای بالابردن ترافیک سایت

سیستم بالا بردن رتبه جستجو کلمه در گوگل

محبوبیت کلمه در گوگل به چه معناست: تنها دلیل وجه تمایز گوگل نسبت به سایر موتورهای جستجو مثل یاهو، آلتا ویستا و ...، مرتب کردن نتایج جستجو براساس محبوبیت نزد کاربران است مثلاً در زمان بازیهای المپیک هنگام جستجو برای نتایج مسابقات تیراندازی سایت المپیک اولین نتیجه جستجو می باشد در حالی که در زمانهای دیگری سایت دیگری در صدر نتیجه جستجو قرار می گیرد و این همان محبوبیت کلمه در گوگل در مناسبت ها می باشد.
آنچه مهم است تمام فاکتورهایی که موجب افزایش محبوبیت کلمه در گوگل می شود به راحتی توسط ما قابل شبیه سازی نیست به عنوان نمونه در مثالی که گفته شد مناسبت ورزشی موجب افزایش محبوبیت سایت المپیک شد و با اتمام مناسبت این محبوبیت دیگر وجود ندارد. فاکتورهای دخیل در کسب محبوبیت یک کلمه در گوگل برای هر سایت عبارتند از:
1- مناسبت ها (مانند مناسبت های ملی، مذهبی، ورزشی و ...)
2- قرار گرفتن کلمه در کانون وقایع و اخبار (مانند جنگ، سیاست، سیل، زلزله، امراض اپیدمی و ...)
3- انتخاب سایت در نتایج جستجو توسط کاربر با هدف ورود به سایت به کرات
4- ظاهر سایت در نتایج جستجو
5- لینک از سایت های مرتبط و معتبر
6- قدمت سایت
7- چگالی بالای کلمه در سایت
موارد 1 و 2 به صورت گذرا می باشد و معتبر نیستند مثلاً بازیهای المپیک در هر چهار سال چند روز بیشتر برگزار نمی شود و شبیه سازی سایر موارد نیز به صورت سخت افزاری یا نرم افزاری به جای حالت معمول و انسانی آن کاملاً ممکن نیست. مثلاً بند 3 یا انتخاب سایت در نتایج جستجو توسط کاربر برای هر آی پی محدود می باشد و اگر در روز چند بار هم انجام شود یکی بیشتر در نظر گرفته نمی شود.
و لینک از سایتهای مرتبط و معتبر نیز ناگفته پیداست که به سختی ممکن است.
همچنین است قدمت سایت و قرار دادن چگالی بالای کلمه در سایت که پرخطر می باشد چرا که ممکن است مورد جریمه سنگین گوگل قرار بگیرد (این اتفاق زمانی می افتد که چگالی کلمه در سایت به صورت نامفهوم بالا برده شود.)
اما مورد 4 راحت ترین و قابل دسترس ترین است با این تفاوت که انجام آن به صورت انسانی سخت و دشوار است (یعنی اینکه یک نفر هر چند بار در روز جستجو با این کلمه را تا رسیدن به صفحه ای که نتایج جستجو در آن دیده می شود روزهای زیادی انجام دهد و جالب آنکه اگر نتیجه جستجو در صفحه دهم باشد مستقیم نباید به صفحه دهم رفت چرا که باید صفحه به صفحه به آن رسید تا از نظر گوگل قابل قبول باشد)
و سیستم افزایش محبوبیت کلمه در گوگل اولین و تنها سیستم موجود در اینترنت است که در سایت گوگل آنالیزور (همین سایت) با این هدف ارائه شده است.
این سیستم جستجو در نتایج را تا رسیدن به نتیجه در ده صفحه انجام می دهد و در حالت سفارشی (تقبل هزینه از سوی متقاضی) این کار در بازه های از پیش تعریف شده به صورت مدام و روزانه انجام می شود و در حالت معمول باید توسط کاربر انجام شود (این کار بدون این سیستم به فرض که نتیجه در صفحه ده باشد در هر مرحله حدود چند دقیقه طول می کشد اما با این سیستم تنها چند ثانیه کافی است) و هزینه ای از این بابت دریافت نمی شود.
اما جزئیات سیستم افزایش محبوبیت در گوگل: پیدا شدن نام سایت برای جستجوی یک کلمه در گوگل خود امتیاز است اما این امتیاز تنها زمانی برای سایت منظور می شود که جستجوی این کلمه در گوگل انجام شود و اینکه نتیجه در صفحه اول یا چندم باشد در مقدار امتیاز تأثیرگذار است. مثلاً اگر امتیاز صفحه اول را کامل فرض کنیم در صفحه دوم این امتیاز کمتر از صفحه اول است و در صفحه سوم کمتر از صفحه دوم و به مراتب کمتر از صفحه اول الی آخر البته باید توجه داشت که بعد از صفحه ده این امتیاز آنقدر کم است که عملاً محسوب نمی شود. وقتی شما کلمه مورد نظر در فرم زیر به همراه نام سایت وارد کنید یافتن کلمه در نتایج ده صفحه جستجو در گوگل توسط سیستم ارائه شده انجام می شود.
 
مخصوصا اگر تولبار آلکسا را هم نصب کرده باشید همزمان آمار ترافیک خودتان در آلکسا را هم افزایش دهید (تولبار آلکسا نتایج جستجو  را نیز در آمار ترافیک در نظر میگیرد و آیا می دانید برای افزایش ناگهانی و مستمر آمار ترافیک خود در آلکسا تنها کافیست تولبار آلکسا را بر روی مرورگر خود نصب کنید برای دیدن علل و چگونگی آن بر روی روش های افزایش ترافیک و آمار بازدید در آلکسا کلیک نمایید )